I realized that it’s not worth saying unless you really mean it or if you feel the other person feels the same way and even so, I hold back.
We were too much alike and it became boring.
He was so shy.
I’m turning more and more into a bitch everyday and I get these mood...
Source
lördag 31 augusti 2024
Prompts - Story starters
LÖPARGRUPP I KARLSHAMN
LÖPARGRUPP I KARLSHAMN — HÄNG MED IF UDD RUNNING TEAM (+ GRATIS START I UDDLOPPET 2027) Tänk om du bara kunde trycka på en knapp — och slip...
-
Arch Enemy – Diva Satanica At the Gates – The Swarm At the Gates – Forever Blind At the Gates – City Of Screaming Statue...
-
Jag sprang Sylvesterloppet i Olofström, jobbigt, men rligt, sen handlade jag lite på Willys i Stan, innan jag vände bilen hem, var rejält tr...
-
Norska Intervaller: Effektiv Träningsmetodik för Ökad Kondition och Hälsa En kort beskrivning av artikeln om Norska intervaller: Upptäck för...