Frank was madly in love with Susan, but couldn’t get up enough courage to pop the question face to face. Finally he decided to ask her on the telephone. “Darling! He blurted out, “Will you marry me?”“Of course, I will, you silly boy,” she replied, “Who is this?”
Source
torsdag 11 april 2024
LÖPARGRUPP I KARLSHAMN
LÖPARGRUPP I KARLSHAMN — HÄNG MED IF UDD RUNNING TEAM (+ GRATIS START I UDDLOPPET 2027) Tänk om du bara kunde trycka på en knapp — och slip...
-
Arch Enemy – Diva Satanica At the Gates – The Swarm At the Gates – Forever Blind At the Gates – City Of Screaming Statue...
-
Jag sprang Sylvesterloppet i Olofström, jobbigt, men rligt, sen handlade jag lite på Willys i Stan, innan jag vände bilen hem, var rejält tr...
-
Norska Intervaller: Effektiv Träningsmetodik för Ökad Kondition och Hälsa En kort beskrivning av artikeln om Norska intervaller: Upptäck för...