fredag 1 december 2023

Artiklar 2007 Part 6

 Zülfü Livaneli – Karlı Kayın Ormanı    

Aşık Mahsuni Şerif – Kirvem     

Aylin Aslım - Zor günler (Umudum Var)    

Ali Haydar Timisi – Göçebe     

Ali Güven – Ağla Yüreğim     

Abidin Özşahin – Aynalı Kemer    

Anthrax – Protest and Survive    

Atilla Kaya – Kullar Affetmez    

Aykut Kuşkaya – Nereye Kadar     

Ayna – Artık Herşey Bitti     

Ayşen – Öğrendim Sevmeyi    

Atilla Taş – Ateş Böceği    


Zerrin Özer – Alacakara    

Anonim – Estireyim Mi      

Ajda Pekkan – Bu Ne Biçim Hayat    

Ata – İstanbul Geceleri    

Ali Ekber Çiçek - Haydar Haydar   

Ayten Alpman – Ben Varım

Ahmet – Ah canım vah canım    

Ahmet özhan – Ay Yüzlü     

Atilla Kaya – Canımdan Can İste   

Anathema – Kingdom    

Ajda Pekkan - Sen İste     


Ajda pekkan – Yıllar    

Ajda pekkan – Veda etmem   

Ajda pekkan – Sana Bana Yeter   

Ajda pekkan – Bir anda    

Ajda pekkan – Sihirli Aşk    

Ajda pekkan – Yazık olur     


Zardanadam – Herşey Gibi     

Ajda Pekkan – Yaz Yaz Yaz   

Ahmet Yılmaz – Biz Geleceğiz    

Ali Güven – Bekliyorum    

Ayna – Zühtü    

Anonim – Ey Gül Dalı    

Ayşegül – Ağlamazdın Anam    

Atilla Kaya – Beterden de Beter Oldum     

Atilla Taş – Bir Japona Aşık Oldum        

Anathema - Make It Right       

Atilla Kaya – Sus     

Aşkın Nur Yengi – Hesap Ver    


Ajda pekkan – Beni de    

Ajda pekkan – Beyaz ev    

Ajda pekkan – Hayırdır inşallah    

Ajda pekkan – Durdurun şu zamanı     

Ajda pekkan – Elimde Olsa    

Ajda pekkan – Senden uzakta   

Ajda pekkan – Ah Fatma      


Zülfü Livaneli – Kan Çiçekleri     

Anonim – Sarı Zeybek     

Zeynep casalini - Üşüyorum   

Ali Güven – Senın Hatırın Olmasa    

Af – Çare mi    

Akın – Elveda    

Ahmet Özhan – Rüya Gibi Uçan Yıllar    

Ahmet özhan – Herşey senden   

Aşkın Nur Yengi – Seni Sevdiğimi Bil    

Atilla Taş – Kırmızılım    

Arch Enemy – Angelclaw     


Zara – Türküler Susmaz     

Ahmet Yılmaz – Ne Mutlu Türküm Diyene    

Af – Sıra banamı geldi    

Alişan – Seviyorum    

Alihan – Huzurundayım    

Ahmet – imparator zaman    

Abidin Özşahin – Penceremde Yağmurlar   

Aylin Aslım – Dört Gün Dört Gece    

Aşkın Nur Yengi – Kim Olursan Ol    

Ayna – Evreşe Yolları Dar     

Atilla Kaya – Gülsene Güzel   

Atilla Kaya – Sana Söylüyorum    

Abidin Özşahin – Bavulunu Valizini    


Zeynep Uğurlu – Kumsal Valsi     

Abidin Özşahin – Neredesin Sen    

Anonim – Mavilim    

Ahmet özhan – Gönlümün Gülü     

Alex – Aşk Senin Adın    

Abidin Özşahin – Ağlarsa Anam Ağlar    

Ayşegül Aldinç – Haberi Yok   

Aşık Mahsuni Şerif – Dargın Mahkum   

Atilla Taş – Nankör    

Ayna – Sen Unutma Beni    

Ali Aksoy – Dön Yurduna    

Aslı – Nerdesin    


Zara – Şad Olup Gülmedim    

Arif Susam – Nice Yıllara    

Anonim – Erenler Cemine      

Ali Aksoy – Saçları Bayram    

Altıncı Cadde – Sabuha   

Atilla Kaya – Göçmen Kuşlar   

Aşkın Nur Yengi – Kalpsiz      

Aylin Aslım – Gelinlik Sarhoşluğu (Bana ne)     

Ayna – Yalnızam    

Ahmet – Düşmesin dillerden    

Atilla Taş – Kan Durmuyor     

Ayna – Fesleğen    

Zeki Müren – Biz Ayrılamayız    

Anonim – Pencereden Kar Geliyor    

Abidin – Ayrılığın yükünü kaldıramayız    

Ayna – Toz Pembe    

Ahmet Yılmaz – Pişman Değilim    

Atilla Taş – Emmi    

Athena – Korsanlar Kralı Bazil    

Athena – Palavra     

Athena – Holigan     

Akın – Baş Belanım   

Aslı – insan hikayesi    

Ajda pekkan – Kader rüzgarı    

Ajda pekkan – Dertliyim adaş    

Zeynep Uğurlu – Dönmeyi Bilmesen De    

Ajda Pekkan – Dünya Dönüyor   

Anonim – Geceler Yarim Oldu    

Ali Aksoy – Verem Eyler    

Anthrax – Among The Living

Atilla Kaya – Vefasız Kadın   

Anathema – Sleep In Sanity   

Ajda Pekkan – Sensiz Yıllarda  

Ayşegül – Yaylanın Soğuk Suyu   

Athena – Skalonga   

Ayşen – Aşığım Hala    


Zülfü Livaneli – Kardeşin Duymaz     

Abidin Özşahin – Seni Seviyorum      

Ajda Pekkan – Her Yerde Kar Var      

Ayna – Kanka      

Aylin Aslım – 4 gün 4 gece     

Athena – Macera   Zeki Müren – Bu Ne Sevgi Ah      

Arif Sağ – Bilene Danış      

Aşık Mahsuni Şerif – Çürük Hasan    

Anonim – Gız Pınar Başında Yatmış    

Atilla Kaya – İçim Yanıyor      

Af – Kızancıklar   

Atilla Taş – Bir Öpücük Ver Bana    

Ali Haydar Timisi – Yalanmış Meğer    

Ali Güven – Bugün İlk Günüm Sensiz    


Ajda pekkan – Sevdim seni   

Ayna – Ölünce Sevemezsem Seni   

Aylin Aslım – Dalgalar    

Ahmet – Sonsuz çile      

Aşkın Nur Yengi – Borcum Olsun   

Ayla Dikmen – Aşk Defteri   

Ayna – Aşkından Ölmedim Ya     

Ayla Dikmen – Niksarın Fidanları    

Ayşen – Bir Günah Daha    

Ajda pekkan – Sen ve ben    

Ajda pekkan – Aşk oyun değil   


Zülfü Livaneli – Gidelim     

Bathory – Song To Hall Up High   

Black Sabbath – Slipping Away    

Black Sabbath – Killing Yourself To Live     

Akın – Yeter     

Ayça Tekindor – Üç Kalp   

Anonim – Ada Sahillerinde Bekliyorum    

Anonim – Evlerinin Önü Yoldur Yolaktır     

Anonim – Karanfil Deste Gider   

Anonim – Yar Yüreğim Yar    

Anonim – İki Büyük Nimetim Var   

Anonim – Hey On Beşli   

Anthrax – Bring the Noise   

Anonim – Eski Libas Gibi Aşıkın Gönlü    

Anonim – Efendiler Bağı    

Anonim – Hem Okudum, Hemi Yazdım    

Anonim – Alişimin Kaşları Kare      

Anonim – Gahmut Yaylasından Asarken Yolum   

Atilla Taş – Pembeli   

Arch Enemy – Burning Bridges   

Arch Enemy – Seed Of Hate       

Af – Taş gibi     

Ahmet – Mükemmel     

Arch Enemy – Silvering   


Ata – Ankara Rüzgarı     

Arzu Şahin – Mor Koyun    

Atilla Taş – Karşı Tarafın Işıkları   

Aylin Aslım – Ahh   

Aşık Mahsuni Şerif – Dargın Mahkum    

Athena – Yorulmak Olmaz    

Ajda Pekkan – Sana Ne Kime Ne   

Af – Yok ol   

Abidin – iki satır   


Ali Altay – Ah Akşamlar   

Ayna – Yağmur     

Ajda Pekkan – Yere Bakan    

Ayna – Geceler    

Ahmet Yılmaz – Ve Sen Gidiyorsun    

Ayhan Aşan – Bir Tanem    

Athena – Öpücük    

Atilla Taş – Nerelerde    

Aşkın Nur Yengi – Sevgiliye  

Athena – Beyoğlu   

Athena – Sonrası Yoktu     

Ayna – Arzu Gızım     


Ali Güven – Yolcu     

Ali Asker – Hürriyet Kavgası   

Ali Haydar Timisi – Uçan Kuşlar    

Ayna – Topraktan Ötesi Yok    

Aşkın Nur Yengi – İmansız   

Autumnblaze – scared   

Amir Ateş – Bir Kızıl Goncaya Benzer Dudağın   

Ayşen – Unutursam Affet    

Athena – Oniki Dev Adam    

Ayna – Allam Allam    

Anathema – Cries On The Wind    

Abidin Özşahin – Ayrılığın Yükünü Kaldıramayız     

Atilla Kaya – Ağlamak İstiyorum     

Ayşen – Çok Şey İstemem     

Aysun Kocatepe – Kördüğüm     


Arif Susam – Nikah Memuru     

Ali Güven – Bütün Kızlar Güzel     

Ayşen – Uzaktan Geldim    

Ayhan Yener – Mavi Duvar (Haramiler)   

Atilla Kaya – Falcı    

Ali Asker – Metrisin Önü   

Ajda Pekkan – Sana Neler Edeceğim   

Aşkın Nur Yengi – Çek Babam Çek     

Atilla Kaya – Gözlerin Bir Silah    


Aşık Veysel – Kara Toprak    

Ayna – Gittiğin Yağmurla Gel   

Ayna – Severek Ayrılanlar    

Ahmet özhan – Ravza iştiyakı   

Adnan Şenses – Gittin    

Ahmet Yılmaz – Vasiyet (Güzel Ölüm II)   

Ajda Pekkan – Yeniden Başlasın    

Ajda Pekkan – Mutlu Bütün Şarkılar    

Ali Güven – Boynumun Borcu    

Ali Güven – Bu Gece      

Ahmet – Dayanamam    


Ahmet Özer – Altın Tas İçinde Gınam Ezdiler    

Anonim – Eledim Eledim Höllük Eledim    

Ayten Alpman – Memleketim     

Ayna – Ben Tutuyorum Dünyayı    

Aşkın Nur Yengi – Kadere Sordum   

Ahmet Yılmaz – Sırtımızdan Vurdular    

Ayten Alpman – İstersen Hiç Başlamasın    

Aşkın Nur Yengi – Seni Bana Sorsalar    

Aylin Aslım – Ben kalendermeşrebim   

Ayhan Özışık – O Beni Bir Bahar Akşamı   

Aykut Kuşkaya – Yaşıyoruz Sadece     

Adamo – Seni Beklerim Öptüğün Yerde  

Atilla Yılmaz – Operasyon    

Ayna – Hamsi     

Aşkın Nur Yengi – İçime Çekeyim   

Athena – Yavaşş Yavaşş     

Ayna – Dünya Dünya   

Ayna – Dilara   

Athena – Sen de Yap   

Ali Haydar Timisi – Nazlı Gülüm   

Ajda pekkan – Fele    

Ajda pekkan – Gözünaydın    

Ajda pekkan – Oyalama beni   

Ayna – Dur Biraz    


Ahmet özhan – Aşılamaz    

Ayhan Aşan – Sen De Mi?   

Atilla Taş – Leyla   

Atilla Taş – Zennube   

Aşkın Nur Yengi – Kader Utansın   

Ahmet Şafak – Olsun    

Atilla Taş – Ham Çökelek   

Ajda pekkan – Aşk Oyunu    

Ahmet – Anılar    

Athena – Fenerbahce Marşı   

Atilla Kaya – Doğum Günü   

Aşkın Nur Yengi – Susma     

Ayna – Seni Çok Seviyorum    

Atilla Taş – Hayallerim    

Ayşegül Aldinç – Günahkar     

Ali Güven – Seninle Doğdum    

Anonim – Geçsin Günler Haftalar    

Akın – Boş Ver    

Aslı – Keşf-i alem   

Arif Susam – Sevda   

Aykut Kuşkaya – Yok Yok Yok   

Ayna – Gelincik    

Aslı – Uslanmak Bilmedi Hayat  

Ajda Pekkan – Petrol   

Ankaralı Namık – Arabada 5 Evde 15    

Aşkın Nur Yengi – Yazık    

Ayşen – Eskiden Olsa     

Arif Susam – Bitmiyor Geceler   

Aylin Aslım – olduğun gibi   

Arif Susam – Sevenler İçin    

Alihan – Huzurundayım    


Abidin Özşahin – Boşuna   

Aşkın Nur Yengi – Bile Bile    

Ahmet – Sonsuza Kadar    

Ayşen – Nerdesin    

Ahmet – Dertlere deva     

Springa

 Konsten att springa, kan vara så enkel eller hur komplicerad som helst! Men för att springa behöver du ett par bra skor och träningskläder,...