måndag 31 maj 2021

Innehåll 2004

 Index 2004


Kategori:

Index:



Sida 1:

Brevbomb

Puch me

Tiden

Sjuk! Sjuk!

Allah Almighty have 99 

:.. Opel GT ..:

Veckan

Does God Exist? 

Carrying Your Burdens

Grab A Bible

Dagens andakt

Får jag lov?

Toa

Saker

Stillsam Metafor

Job 1:2

Liten människa

Ingenting blues

Var? 


Sida 2:

Headstones verses

Bara en Dröm

Las Palmas

En tår

Om du

Vita Flingor

Varför bli en Bloggare?

Tidsplanering

Polis…..Polis…..

Trist!

Din kropp

Sidewalk

I saw you

Dagens Outfit

Ottsjöbo i Stockholm

Medelålders dam

Kännetecken på Hästfolket

Kurun Skarre

Jag

Att brottas med sig


Sida 3:

Keltisk tatuering

Strö salt

Aşık Daimi – Hakkın Cemalini Gör Güle Güle

A wall around your heart

Hur har du det i ditt liv?

Timmen

Savannah

Vilket Slöseri

Evning

Inget förtroende längre

Du är borta

Jag tror

Motorcykelhjälmar

Soldier to Life’s Battles

Snöflingor

Design

Malmö

Luften är stilla

Bara

Än så länge


Sida 4:

När livet

Say no

Aşık Daimi – Nuri Ahmet Nesli İmamda Kaldı

Sociala Orättvisan

Muren

Bara Skrot!

Eko

Aşık Daimi – Seyyah Olup Şu Alemi

Punk eran

Planering

April Katt

Må Dåligt

Lönlöst

Skicka Vidare 

Förlåt Mig!

Att Lämna

Dagens bibelord

Din obekväma ledsamhet

Faith, Trust and Hope

Havets vågor


Sida 5:

Stäppen

Nya tag

Asyl

Zechariah 14:1-14:12

Luften

Frivillige

Katten också!

Jos 1:9

Auktion

Skitväere!

The Angel Child

Aşık Daimi – Yüz Sürüp Secdeye İner Hu Deyi

Aşık Daimi – Yetiş Neredesin Car Ali Ali

Aşık Daimi - Yetiş İmdadıma Yetiş          

Aşık Daimi - Yetiş Hacı Bektaş 1

Aşık Daimi - Yetirmekse Yetirmemek Pek Ala

Aşık Daimi - Yar Deyi (Bir Güzelin Aşkı)

Aşık Daimi – Söyle (Ben Bir Öküz Gördüm)

Aşık Daimi – Bayram Gecesinde

Aşık Daimi - Asla Konmam 1


Sida 6:  

Aşık Daimi – Arzu Çekerim O Yare 

Bad Imaginary Friend

Baby Polar Bears 

Perhaps

Ottsjö Måndag

I Ottsjö

Osynlig

Trött idag

Sällskap

Strumptjuven

Aşık Daimi – Şu Fani Dünyadan Göçtü Gitti

Lägg Av!

Ne Zamandan Beri

Akıllı

Vid Golgata

Aşık Daimi – İçtim Erenler Demini

Aşık Daimi – Yağmur Yağar Kayalara Islanır

Vår kärlek

Amerikan Teknolojisi


Sida 7:

De Sörjande

De sälla Jaktmarkerna

Min Hund

Och så säger

Omväxlade väder

Ska man

Nån att luta sig mot

Moppe + kille

Minuter

Jag vill inte

Änglarna där uppe 

Idag

Tänk

Förlåt 

En annan värld

Försvinn!

Längtan

Min tråkiga värld

Nu är det bekräftat!….

Sommarskor


Sida 8:

I Natt

The day

I saw you

I Wish

En vanlig Tisdag

Du är

Love of my life

Fred

Lilla fjäril

Your

Stilla frid

Appreciate

Sorg

Ord

Free

Rationerat

Längtat

Närhet

En flamma

Secret sky


Sida 9:

För varje sekund

Aşık Daimi – Kainatın Aynasıyım (Madem Ki) 

Ännu en dag

Aşık Daimi – Kainatta Bir Zerreyim

En historia

En tanke

Love

Aşık Daimi – Gel Derdime Derman Eyle

En själ

Aşık Daimi – Medet Şahım Mürvet Şahım

När staden

Aşık Daimi – Menem (Sırri Nümeyan)

Illusioner

Aşık Daimi – Menzil Almak İster İsen

Vinglaset

Aşık Daimi – Muhabbet Eyledim Sadık Yar İle

Skriva ?


Sida 10:

The Story of Tina

Blue Bay

Uppe vid 7

Battle Healing Prayer

Michael Wiehe

Hahaha…

En vanlig dag i mitt liv

Aşık Daimi – Ötme Bülbül Ötme

Aşık Daimi – Ben De Güleyim (Nasıl Güveneyim)

En grop

It Seems

Anställ Tina Ponting idag!

Knäckebröd

Glädjen

Tråkigt??

Underestimate

Att göra eller Inte

Måndag–en vanlig dag

Utan

Självmord


Sida 11:

Godness

Tänk om

Glömma

VingKlippt

Melody needs to be vainly

Aşık Daimi – Ben Kendimi Bilmez Miyim

Dyrbara ögonblick

Aşık Daimi – Beni Bu Sevdaya Salanım

To remind

God wants

General Tao

Aşık Daimi – Benimle Ölmeye Yar Sanmış İdim

Best friend

The Old tapes

The boys

Människan

Suffer

Prompts

Hint

That passion


Sida 12:

Prize Christ

Father

Wanted

Jag tänker högt

Du är

Rid in häst…

My spouse

Blå Kvällar

Ibland vore

My family

Funderingar

Academic topics – Prompts

Som en solstråle

So sympathetic

Enjoyable moments

A stallion strolls into a bar

Love string

This infection

The almighty

2st.katter + hushålls rullen=


Sida 13:

Diaries connected with Cats and dogs

Förändring

Collie flower!

Launch people

Perilous Dog?

Truthfully

Som en ängel

Vem kan segla förutan vind

Far det gör

Dogs pray

Pony pray

Lugn ridtur

Dearest God in Heaven

Olycklig Blues

Equine-a-holic

Age of Stagnation

Oh Santa

Love is

Until we dissapear

Barnatro


Sida 14:

Special holes

The cowboy

Reflektioner över Ottsjö

Aşık Daimi – Ardınsıra Ağlar Oldum Sevdiğim

To: My Loving Owner

Love hurts

When faith is lost

Ottsjö – Aktiviteter

Glasbubbla

Fault

Jokes

Hmm, varför?

The German U-Boat and the Sea Monster

Jes 40:31

De Dödsdömda

Astragan

Den sista timmen

Aşık Daimi – Sevdası Başımda Kalan Yar

Flygmat

Röda tårar av blod


Sida 15:

That Old Runaway

Free

Ottsjö, der Platz im Berg, Åre´s schönstes Bergdorf

60 minutes

Bubblande glädje

Christian Survival kit

Saknad

5 Funny Love Poems

Ängeln

Trots allt

Din Dotter

Kofi Annan inköpslista

Som en fjäder

Gåsfoten

Vill inte mer…

Flyga med ett norskt flygplan

Slutar och börjar

Som blomma på månen

Kära Finansministen

Inombords är elden


Sida 16:

Min mor

Jag står utanför

The Top 10 Rock Albums Of All Time

Köksfönstret

Oskiljaktiga själar

Jag fick aldrig äran

Du Fattas Oss!

Den där första dagen efter

Ljusets makt

Svart eller vitt

VARFÖR??

Utan

Jag vill flyga

Drea

OTTSJÖ´s TIO BUDORD 

Mörkret kom

Jätten Ott

Ljuset i tunneln kan vara ett tåg

Deprimerande!!


Sida 17:

Bara jag….

Skapelsens Gåva

Make it adore

Blott

Utan dig

Prompts

Ingen

Mig

Självmordstankar

Ottsjö By

Natural stone Packed Route

Mitt jag

Idioten

Internet

Fåglarnas kvittrande

Samhällsansvar

Joh 3:30

Klag 3:22f

Kollektivitet

Männen under Patriarketet


Sida 18:

Ensamt Regn

Fullständigt Kaos

Majkväll

I-unit

Natt Dröm

Skinnberedning 

Jag ville sitta

Det omöjliga

Aşık Daimi – Sevdiğim Gönülden Yadetme Beni

If I…

Skriv Sången

Ingen vänder åter

En vän

Aşık Daimi – Sevdalar Serime Doldu

Riktig man

Mina hästar och djur

Kärlek är som ett havregryn

Min häst

Kärlek är


Sida 19:

Welcomely in Ottsjö

Njut idag!

Ottsjö, stället på fjället

En vän

Naturen i Ottsjö

First Poem

Jag Lider

Far är far!

Jordens Undergång

Synden straffar sig själv!

Föreningen för internets

P.M från chefen

Hästhår!

En trött anka

Stärskan ti byn!

Fyra medelålders   

Drevet går

Ödegården

Håll pärleporten öppen

Ser på dig


Sida 20:

Fredag!

Den bortglömda vännen

Halka!! undran

Pep pills

Kära barn

Har aldrig sett maken till!

Midjemåttet

Latmaskens matlagsningtips

Sjukdom?

Olycklig?

Jag har börjat sjunga igen

Din hand

Segla med mig

Paraply

Ser du

Scriblings

Aşık Daimi – Gördü Özümü Özümü

Navelsträng

Samlaren

The Beatles – Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band


Sida 21:

Om tårar vore guld

Jag finns inte

Paradis

Tankebana

Året var 2004


Springa

 Konsten att springa, kan vara så enkel eller hur komplicerad som helst! Men för att springa behöver du ett par bra skor och träningskläder,...